REKLAMACJE I ZWROTY
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przysłanie reklamowanego towaru na adres Firmy wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT, które stanowią potwierdzenie zakupu w sklepie internetowym. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki 2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na adres firmy. 3.Towary oferowane w sklepie internetowym Stones 91 są objęte gwarancją producenta o czym informujeny w opisie produktu i dostarczane z odpowiednimi kartami gwarancyjnymi, w niektórych przypadkach podstawą do gwarancji jest jedynie dowód zakupu (paragon lub faktura) W przypadku reklamacji należy kontaktować się z Stones 91 lub z odpowiednim serwisem, o ile jego adres został podany na karcie gwarancyjnej. Podstawą wszczęcia procedury reklamacyjnej jest dowód zakupu i karta gwarancyjna, którą Klient otrzymuje wraz z zamówionym towarem. 4. Koszt przesyłki reklamowanego towaru ponosi Nabywca. 5. W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy i zostanie odesłany na koszt STONES 91 na adres Klienta, wskazany w formularzu reklamacyjnym. W momencie, gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy, Sklep zwróci Klientowi pieniądze na wskazany przez niego rachunek bankowy. 6. W przypadku zwrotu pieniędzy za towar, nie zwracamy kosztów przesyłki. 7. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera lub monitora Klienta /kolor, proporcje/ nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. 8. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będą rozpatrywane tylko wówczas, gdy klient stwierdzi taką wadę w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela i zostanie ten fakt potwierdzony notatką sporządzoną i potwierdzoną podpisem doręczyciela.
ZWROT
Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania towaru, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany,w orginalnym opakowaniu z nienaruszoną etykietą oraz metkami, czysty, pozbawiony zapachu. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Zamawiający. Sklep Internetowy STONES 91 nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. W przypadku zwrotu towaru prosimy o przesłanie go na adres Sklepu wraz z paragonem fiskalnym lub Faktura VAT. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki. Zwrot pieniędzy następuje wyłącznie przelewem na wskazany na formularzu zwrotu rachunek bankowy i dokonywany jest w terminie do 14 dni po otrzymaniu przez Sklep towaru.
|